Coronavirus

We maken in eerste instantie alleen afspraken op afstand, via de telefoon of een videoverbinding. Naar aanleiding van dat gesprek bepalen we de vervolgstappen.

Als jij, of iemand in jouw gezin, symptomen heeft van corona dan zullen we bijvoorbeeld beeldbellen of stellen we het even uit.

Behandeling op de praktijk

Als het voor jouw zorg noodzakelijk is, en het ook veilig en verantwoord kan, plannen we wel een behandeling in de praktijk.

Update 01-10-2020
Verzoek dragen mondkapje - Gebruik van Persoonlijke Beschermingsmiddelen

Naar aanleiding van de landelijke strengere maatregelen adviseren onze beroepsgroep KNGF en SKF na overleg met ministerie van VWS, het gebruik van mondmaskers en handschoenen door fysiotherapeuten.

Wij vragen je daarom om een mondkapje te dragen tijdens de behandeling. Dit is in lijn met het dringende advies van het kabinet om in publieke binnenruimten een mondmasker te dragen.

Belangrijk is dat we ons samen houden aan de hygiëneregels:

• Bij griep of andere luchtwegklachten kom je niet
• Was je handen voor en na de afspraak
• Houd 1,5 meter afstand van andere patiënten
• Geen handen schudden
• Neem je eigen badhanddoek mee
• Hoest en nies in je elleboog
• 1 persoon per fysiotherapeut

Onze fysiotherapeuten maken gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. We vragen jou ook om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. We vertrouwen erop dat je begrip hebt voor de maatregelen.

Team Fysioterapie Bos en Lommer

Tel: 020 6868900 / 0641210158
Mail: info@fysiotherapiebosenlommer.nl

Wij zijn aangesloten bij alle Nederlandse zorgverzekeraars.